Дніпровська філія ТОВ “Газорозподільні мережі України”
КОНТАКТНА ІНФОРМАЦІЯ:
📱 056 745 50 11 (приймальня);
📱 Аварійно-диспетчерська служба: 104 (цілодобово, без вихідних) або (067) 541-67-11 (у разі перенавантаження лінії “104”);
🔄TELEGRAM-БОТ “ГАЗМЕРЕЖІ”: t.me/mygrmu_bot.
КОЛЛ-ЦЕНТР:
📱 0 800 303 104
🕛Графік роботи колл-центру:
☑️ понеділок – п’ятниця, з 8:00 до 17:00;
☑️ субота – неділя, з 9:00 до 18:00.
ЛІНІЯ ДОВІРИ ДЛЯ ПРАЦІВНИКІВ ТА КЛІЄНТІВ КОМПАНІЇ
☑️ Телефон: 0 800 357 291
☑️ Електронна пошта: [email protected]
☑️Портал для створення звернень
🔴Звертаємо увагу: якщо Вам відомо про конфлікт інтересів, випадки корупції, зловживання службовим становищем, мобінг чи дискримінацію або будь-які інші порушення у сфері етики чи комплаєнсу, повідомте нам про ці випадки на Лінію довіри.
Графік роботи Дніпровської філії «Газмережі»:
☑️ понеділок – четвер: з 08.00 до 17.00;
☑️ п’ятниця: з 08.00 до 15.45;
☑️ субота-неділя: вихідні.
Графік роботи Центрів обслуговування клієнтів (ЦОК) Дніпровської філії ТОВ «Газмережі»:
☑️ понеділок – четвер, з 8.00 до 17.00, без обідньої перерви;
☑️ п’ятниця, з 08.00 до 15.45, без обідньої перерви.
До уваги!
Особливості реєстрації та опрацювання звернень, що надходять до Дніпровської філії “Газмережі”
Офіційна сторінка у мережі Facebook:
https://www.facebook.com/grmudp
Канал на Youtube:
https://www.youtube.com/@grmudp
Канал у Telegram:
